29-30 листопада 2016 «КАРПАТСЬКИЙ SPA-САММІТ-2016»

«КAРПAТСЬКИЙ SPA-СAММІТ-2016»
З чoгo пoчинaється прoдaж в SPA & Wellness. Які рeсурси прoдaють, a які тільки вимaгaють бюджeтні витрaти. Інструмeнти прoдaжу в SPA & Wellness 3.
«Глoбaл Зaxoди SPA & Wellness в Укрaїні. Блoк 2. Дeнь 2. Aктуaльність тa пeрeвaги для учaсників»
Кoлo кoмпeтeнції в SPA & Wellness для мaркeтoлoгa тa мeнeджeрa. 2. Рoбoчa групa з втілeння мaркeтингoвиx зaxoдів в SPA & Wellness. Звoрoтній зв`язoк тa кoмунікaція з пeрсoнaлoм тa клієнтaми.
Мoдний тeрмін чи рeaльнa нeoбxідність. З чoгo пoчaти. Кoмaндoутвoрeння. 6.
Прибуткoвий салон краси та SPA & Wellness-підрозділ в готелях та курортах. 4. Помилки, проблеми та план вирішення головних задач.
День 1. «Створення концепту, побудова, стандарти комплектації Блок 1.
Спікери SPA-Самміту – визнані експерти галузі, члени експертної ради Союзу професіоналів SPA, а також запрошені міжнародні експерти SPA, Wellness, готельного бізнесу та суміжних галузей.
— отримати унікальну інформацію та досвід щодо менеджменту та маркетингу в SPA & Wellness (цю інформацію Ви не знайдете в інтернеті!
Для чого необхідні Welcom-зони та фото-зони в SPA & Wellness. Концептуальна побудова декору в SPA & Wellness, вплив декору, фото-зон на просування та продаж товарів та послуг. 2.
ВСІ учасники попередніх SPA-Самітів та VI Міжнародної SPA-Асамблеї-2016 мають привілеї в участі у вигляді -10% знижки на реєстраційний внесок та можливість пріоритетної реєстрації
— прийняти участь у тренінг-конференції найвищого рівня;
Реєстрація      http://soyuz-spa.com/karpatskij-spa-sammit.html
Вплив комплектації на рентабельність, ефективність та створення УТП. Стандарти комплектації, обладнання та устаткування SPA & Wellness-простору. Як не купити зайве. 1.
4. Створюємо ефективну мотиваційну політику в SPA & Wellness-просторі.

29-30 листопада 2016 року
 
Періодичність – 1 раз на рік
• Можливість скористатися порадами експертів для створення власної програми лояльності та сервісу
Актуальні програми та заходи. 1. З чого починати. Маркетинг в SPA & Wellness. Перевірка плана та заходів.
— прийняти участь в практичних кейса та блоках, враховуючи реальні питання та досвід в роботі SPA & Wellness-підрозділів в готелях та курортах;
• Спеціальні раздаткові матеріали та інформаційні носії для керівників та провідних фахівців галузі.
• Оргкомітет III Карпатського SPA-Самміту-2016 підготував для учасників цікаву програму тренінг-конференції, актуальні прикладні питання та доповіді і як завжди – комфортний та приємний рівень організації події для професіоналів готельних SPA, Beauty та Wellness центрів.
Вільні «ніши» та нові методики ефективного продажу SPA & Wellness товарів та послуг. 3. Ефективний PR в SPA & Wellness. Основні помилки з під час написання PR-плану.
— отримати відповіді на заздалегідь поставленні питання відносно сервісного обслуговування клієнтів на всіх етапах комунікації;
Сприяти навчанню фахівців та персоналу SPA & Wellness новим сучасним стандартам сервісу та допомогти керівникам та власникам SPA & Wellness об`єктів створити та втілити у бізнес-процеси конкурентно-спроможні сервісні пропозиції та програми для зміцнення бізнес привабливості пропозицій та програм SPA & Wellness як для українських так і для закордонних гостей . Мета події: поєднати в програмі заходу керівників та менеджерів SPA & Wellness з метою передачі актуальної програми навчання з сервісу та супроводу клієнтів в SPA & Wellness, створення програм лояльності та обслуговування гостей на території SPA Західного регіону.
Для реєстрації участі, заповніть та надішліть анкету на электронну адресу Оргкомітету: sparesort-soyuz@ukr.net з поміткою в темі листа “Карпатський SPA-Саміт-2016» Телефоны оргкомітету: 044-209-27-19, 097 351-42-21
Союз професіоналів SPA, курортів та Wellness-об`єктів України оголошує про проведення III Всеукраїнського SPA-Самміту-2016 – “Карпатський SPA-Саміт-2016», який відбудеться 29-30 листопада 2016 р у м.Львів, за адресою: м.Львів пл. Міцкевича, 1 Hotel “George” (центр міста), великий конференц-зал.
Кількість учасників – не більше 80 осіб
Створення та перевірка його ефективності. 5. Навчальний план.
3. Урочисте закриття. Завершення SPA-Саміту-2016. Союз постачальників SPA – круглий стіл. Вручення дипломів.

Участь у III SPA-Самміті-2016 дає можливість:
• Ексклюзивну тренінг-програму та майстер-класи з практичними кейсами від провідних експертів галузі.
— виробити звички максимально ефективного втілення в роботу сервісних програм та пропозицій;

Місія події: збільшення комерційних можливостей в SPA, Beauty та Wellness для учасників Саміту шляхом надання актуальної інформації в режимі «тренінг-конференція» щодо побудови сучасного сервісу та програм лояльності, а також створення актуальних сервісних центрів та послуг для ефективного просування SPA и Wellness-бізнесу в Західному регіоні України, враховуючи особливості цільової аудиторії клієнтів та туристичних потоків, попиту та вподобань клієнтських груп, а також рівень кваліфікаційних вимог до персоналу.
SPA-Самміт має формат конференції – семінару та тренінгу найвищого рівня, створеного для отримання ексклюзивних знань, обміну досвідом, нарад та переговорів, просування та обговорення нових проектів галузі.
«Труднощі вибору». Система підбору персоналу SPA & Wellness. 1.
Реєстрація учасників III Карпатського SPA-Самміту-2016 вже відкрита. Завершення реєстрації : 20 листопада 2016 включно, також з урахуванням наявності вільних місць на момент реєстрації.
7. Практичний кейс.
2. СПА-Асамблея -2017 та участь у Ukrainian SPA & Wellness Professional AWARD-2017.
— ОТРИМАТИ СЕРТИФІКАТ З ПРОХОДЖЕННЯ 1-го ступеню КУРСУ «Ефективний Сервіс Менеджер в готельному SPA, Beauty & Wellness-центрі».
Як за 20 хв зрозуміті чи ваша це людина та чи буде вона ефективною в команді. 2. «Ефективна співбесіда або «рандеву по-українські».
Карпатський SPA-Самміт- це зустріч найвищого рівня серед національних лідерів Західного регіону України в курортної галузі, SPA та Wellness-секторі.
— можливість «наживо» обговорити актуальні власні питання (див.форму реєстрації) та отримати ефективні рішення проблем та індивідуальні консультації;
Для учасників III Карпатського SPA-Самміту-2016 організатори передбачили:
• Другу частину СD-диска з матеріалами щодо стандартів СПА (створення, комплектація, оснащення, декор та дизайн, фото-зони та ін.)
Блок 2. «Персонал SPA & Wellness» День 1.

SPA & Wellness –простору, ефективна реклама та просування»
ДО УЧАСТІ ЗАПРОШУЄМО:
4. Практичні кейси
Хронометраж події: 2 дні
1. Всесвітній День Wellness в Україні – 2017 р. План заходів, учасникі, створення ефективної програми та реклами, план дій після закінчення заходу.
ПОПЕРЕДНЯ ПРОГРАМА SPA-САМІТУ:
5. Практичний кейс.
Вартість участі у III SPA-Самміті-2016:
3. Посадові інструкції, кваліфікаційні вимоги – потрібні чи ні. Як використовувати їх на практиці.

Цільова аудиторія: інвестори та власники SPA & Wellness, Beauty та Фітнес об`єктів, курортів та готелів з такими підрозділами, ведучі фахівці галузі SPA, Beauty та Wellness.
День 2. Блок 1. «Маркетинг, менеджмент, ефективні продажи та сервісне обслуговування»

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.